środa, 6 grudnia 2017

Mikołajkowy prezent od Soligrano

Moje Mikołajki rozpoczęły się już wczoraj wraz z
nadejściem niespodziewanej paczki od firmy Soligrano - Marki Zakochanej w Zbożach. W tajemniczym pakunku znalazłam mnóstwo pysznych zbóż ekspandowanych w tym również produktów BIO, które powiem Wam w tajemnicy od niedawna uwielbiam! W dobie chmikalizacji wszystkiego co się da takie firmy i takie produkty są w mojej kuchni na wagę złota! Dzięki Soligrano posmakuję różnych wariantów zbóż ekspandowanych zarówno tych na słodko za sprawą  Jagły z truskawkami czy Żyta z cynamonem z serii Make My Day czy na słono za sprawą Delikatnego Jęczmienia z Nieśmiałym Groszkiem lub Rozkosznej Pszenicy i Południowej Oliwki z serii l'Apetite. Swoją drogą nie tylko samo produkt w środku skradł moje serce ale również szata graficzna opakowań sprawia, że naprawdę cieszą oko i chce się je spałaszować raz dwa! :) Po solidnej dawce przekąsek na słodko i słono kropkę nad przysłowiowym 'i' stawia Orkisz ekspandowany z jagodami z serii Bio, bo nie dość, że orkisz, który kocham to jeszcze bio! :) Jak dla mnie nie ma nic lepszego na Mikołajki jak dostać solidną porcję pysznych zbóż. Dziękuję bardzo Soligrano za miłą niespodziankę z pewnością będę wracać do Waszych produktów w swojej kuchni! A tymczasem śmigam coś upitrasić! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly