piątek, 21 sierpnia 2015

Sałatkowy lunchbox z kurczakiem i suszonymi pomidorami



Moda na Lunchboxa dopadła I mnie uwielbiam pakować posiłki do pracy I wymyślać co by tutaj zjeść w przerwie śniadaniowej I mimo, że 80% lunchboxów w moim wydaniu to kanapka plus świeże warzywa to czasami uda mi znaleźć czas na wyczarowanie czegoś “WOW” i wtedy duma mnie rozpiera a moje łakomstwo od rana nie daje mi spokojnie pracować I cały czas się dopytuje kiedy przerwa na jedzenie... ;) Tak było w przypadku dania, na które przepis poniżej. Sałatki makaronowe są przeze mnie raczej rzadko wykonywane na blogu są zaledwie dwie ta i ta. Połączenie makaronu, kurczaka, sałaty i odrobiny majonezu to dla mnie połączenie idealne. Danie przygotujemy w mgnieniu oka zwłaszcza gdy zostanie nam trochę makaronu i kurczaka z poprzedniego obiadu. Wtedy połączenie składników to kwestia kilku minut.




Składniki:

1/2szkl. suchego makaronu penne

2 małe kawałki grillowanej piersi z kurczaka ok.100g (może być przygotowana w papierze (klik) )

2-3liście sałaty lodowej

2 pomidory suszone

1/2pęczka szczypiorku

1 łyżeczka majonezu

1 łyżka jogurtu greckiego

sól, pieprz, cukier, zioła prowansalskie do smaku




Makaron ugtować wg przepisu na opak. Przepłukać, wystudzić.
Kurczaka pokroić w drobną kostkę, dodać do makaronu. Szczypior I suszone pomidory drobno pokroić. Sałatę porwać na mniejsze kawałki dodać do reszty. Przyprawić jogurtem, majonezem I przyprawami. Wymieszać, wstawić na noc do lodówki, zabrać ze soba do pracy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly