poniedziałek, 5 maja 2014

Pyszny upiminek od producenta kawy JACOBS :)

Już jakiś czas temu za sprawą akcji na durszlaku udało mi się znaleźć w 100 wybrańców, którzy przed Świętami Wielkanocnymi zostali obdarowani bardzo miłym zestawem kawy jacobs i pysznego batonika milka :)
Skłamałabym gdybym powiedziała, że kawa w swym smaku, delikatności i aromacie się nie wyróżnia. Jako średniej klasy kawoszka, która pije głównie kawę rozpuszczalną właśnie w klimatach piankowych muszę przyznać, że ta jest wyjątkowo łagodna a pianka, która powstaje podczas zalewania nie znika tuż po zamieszaniu w kubku aromatycznej cieczy :) Jednym słowem ta kawa to strzał w dziesiątkę i z pewnością po opróżnieniu promocyjnego słoiczka udam się do sklepu po zakup kolejnego :)


2 komentarze:

  1. Również dostałam taki upominek ale dość dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hie, hie, ja, jako znany anty-dziobak nic nie dostałam, ponieważ i tak nie mogłabym się z czystym sumieniem podpisać pod tą kawą, jako że pijam wytwory konkurencji i to okazjonalnie (jak mi kumpele w pokoju nauczycielskim zrobią).

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly