wtorek, 21 lipca 2015

Orzeźwiająca woda cytrynowo-miętowa

Żar się z nieba leje a ja korzystając, z okazji spędzania swojego urlopu na RODOS ;) postanowiłam nie marnować czasu i wstawiać notki częściej niż to mi się zdarza podczas ciężkiego tygodnia pracy. Nie od dzisiaj wiadomo, że urlop męczy człowieka bardziej niż chodzenie do pracy a jeśli urlop wiąże się z kupą gruzu, kurzu i zdenerwowanych robotników to sami sobie odpowiedzcie na pytanie być na urlopie czy nie być? :D Woda, na którą przepis poniżej jest tak naprawdę banałem jakich mało jednak stwierdziłam, że na dzisiejszy dzień to przepis idealny dla tych, którzy o nim zapomnieli lub też nie spotkali go nigdy wcześniej na swojej upalnej drodze... ;) Polecam!

Składniki:
1l wody przegotowanej lub mineralnej (może być lekko gazowana)
1 cytryna
10listków świeżej mięty lub 200ml mocnej miętowej herbaty (dla tych co nie posiadają ogródka z pięknym krzaczkiem świeżej mięty)
1 łyżka miodu lub syropy z mniszka lekarskiego
kostki lodu

1/2 cytryny pokroić w plasterki wrzuć do dzbanki, listki mięty opłukać dodać do cytryn. Wcisnąć sok z 1/2 cytryny, dodać łyżkę płynnego miodu oraz wodę. Wymieszać, wrzucić kostki lodu - delektować się przyjemnym chłodkiem i zdrowym orzeźwieniem! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly