piątek, 10 marca 2017

Wegetariańskie kotleciki ze szpinakiem

Przepis powstał na potrzeby konkursu organizowanego przez firmę Hortex :) Myślałam, myślałam i
wymyśliłam! Kotleciki ze szpinakiem to jest to! Wiosennie zielone, szalenie zdrowe a przy tym smaczne takie połączenie to ideał! :) Za sprawą dodatku cieciorki kotleciki mają lekko orzechowy posmak, pycha! :)

Składniki: (na 6 kotlecików)
3 łyżki ugotowanej kaszy jaglanej
1 szklanka ugotowanej ciecierzycy
3 czubate łyżki rozmrożonego szpinaku HORTEX
5 dag startego na dużych oczkach żółtego sera EDAM
1 mały ząbek czosnku
1/2 małej cebuli
1 małe jajko

Cieciorkę i kaszę jaglaną zmiksować na gładko - cieciorka może zostać w kawałkach, wtedy faktura kotlecików będzie ciekawsza.
Do zmiksowanej cieciorki i kaszy dodać podsmażoną na odrobinie oleju posiekaną cebulę i czosnek. Dodać pozostałe składniki, wyrobić na gładką masę, doprawić odrobiną soli, chili i słodkiej papryki.
Formować kotleciki, układać na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
Piec około 40minut w 180stopniach. Podawać z ulubionymi dodatkami u mnie sos czosnkowy i sałatka ze świeżych warzyw.

Mój dzień z Hortex 
 

1 komentarz:

Printfriendly