poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Koktajl jaglano-malinowy

Kilka tygodniu temu dostałam ofertę nawiązania współpracy z marką KUPIEC, którą przyjęłam z ochotą :) Nie ukrywam, że produkty marki KUPIEC lubię i wykorzystuję w swojej kuchni dość często tym bardziej ucieszyła mnie możliwość wypróbowania nowości tego producenta. Na pierwszy rzut poszły płatki jaglane, które zainspirowały mnie do przygotowania pysznego i pożywnego koktajlu, który posłużył mi za drugie śniadanie. Z płatkami jaglanymi miałam już w swoim życiu do czynienia niestety ich debiut w mojej kuchni był nieudany i sprawił, że zapomniałam o nich na dość długi czas. Wraz z przesyłką od firmy KUPIEC postanowiłam dać im druga szansę. Efekt? Wyszedł pyszny koktajl, genialny na drugie śniadanie! Mniam!

Składniki: (na 1 porcję)
1/3 szklanki płatków jaglanych firmy KUPIEC
1/2 szklanki mleka krowiego lub roślinnego np. migdałowe
10-12 malin świeżych lub mrożonych
szczypta cukru waniliowego lub 1/2 łyżeczka ekstraktu waniliowego
1/3 szklanki wody mineralnej

Płatki ugotować z mlekiem wg przepisu na opakowaniu.
Do gotujących się płatków dodać 8 malin (2 zostawić do dekoracji) oraz cukier lub ekstrakt waniliowy.
Ugotowane płatki zmiksować na gładko dodać 1/3 szklanki wody mineralnej, wymieszać.
Przelać do szklanki, udekorować pozostałymi malinami.


1 komentarz:

  1. A ja na śniadanie dzisiaj wtryniłam ogromną kichę strrrasznie kwaśnego żurku z "wszystkimi szykanami" jak się to u nas mówi :-D
    P.S. No to wal do mnie na te grzyby, mamcia Cię nauczy zbierać!

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly