wtorek, 5 lipca 2016

Koktajl kokosowo-truskawkowy

Jak mogliście wywnioskować z poprzedniego wpisu jestem od niedawna poszukującą zdrowych rozwiązań w mojej kuchni z tych poszukiwań wychodzą całkiem smaczne dania i przekąski, sama nie owierzam, że w tak krótkim czasie stałam się fanką nasion chia i mleka kokosowego, które na sama myśl wprawiało mnie kiedyś w obrzydzenie ;) Dzisiaj na tapecie koktajl z mleka kokosowego i truskawek! Muszę Wam powiedzieć, że to połączenie
zaskoczyło ogromnie nawet mnie!! Co więcej pokuszę się o stwierdzenie, że to najlepszy koktajl truskawkowy jaki wyszedł z pod mojej ręki! Pysznie truskawkowy z delikatną nutką kokosa stanowi połączenie idealne i na głowę bije koktajl truskawkowy z maślanką, serio! :) Mój koktajl wyczarowałam w upałowe apogeum, które miało miejsce w sobotę i okazał się zbawienny, bo nie dość, że gasi pragnienie to do tego jest pożywny a gdy zalejemy nim nasiona Chia będziemy mieć cudowny pudding kokosowo-truskawkowy. Sami widzicie banalne składniki a tyle zastosowań!

Składniki:
2 szklanki pokrojonych truskawek
2szklanki domowego mleka kokosowego
1 łyżka ksylitolu

Wszystkie składniki zmiksować.
Do szklanek włożyć 2-3kostki lodu, wlać koktajl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly