poniedziałek, 11 lipca 2016

Sałatka z kaszą orkiszową i indykiem

Ta sałatka to jak dość spora część sałatkowy kombinacji lodówkowy recykling. Pewnego dnia gdy wróciłam z pracy postanowiłam coś przekąsić, mojego M. akurat nie było w domu - wywiało męża w delegację. Jak to zazwyczaj w takiej sytuacji bywa jeśli nie mam komu gotować - nie gotuję! ;) Tak też było w tym przypadku stwierdziłam, że zjem co jest w
lodówce i będę zadowolona. W lodówce znalazłam kaszę orkiszową z poprzedniego obiadu oraz indyka, również z poprzedniego obiadu. Biorąc pod uwagę, że to połączenie jadłam przez ostatnie dwa dni postanowiłam zrezygnować i przekuć te dwa produkty w jakieś inne danie, pomysł okazał się strzałem w 10! Sałatka wyszła tak dobra, że sama nie dowierzałam ze zdumienia, że to jest tak pyszne! Lodówkowy recykling okazał się nadzwyczaj owocny... ;)

Składniki:
1/2 woreczka kaszy orkiszowej
1 kawałek upieczonej lub ugotowanej piersi z indyka (ja dałam indyka z tego przepisu klik)
2 suszone pomidory
1 średni zielony ogórek
3-4 rzodkiewki
1/2 pęczku szczypiorku
sól, pieprz, olej z pomidorów i sok z cytryny do smaku

Kaszę wymieszać z pokrojonym w kostkę indykiem, obranym i pokrojonym w kostkę ogórkiem zielonym, suszonymi pomidorami pokrojonymi w cienkie paseczki i rzodkiewą pokrojoną w plasterki.
Całość doprawić solą, pieprzem, olejem i sokiem z cytryny. Jeść tuż po przygotowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly